چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی تورم پانزا
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی تورم پانزا

برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی ورم از نارسایی کلیه PanzaLa یک بیماری بیماری است که در آن کلیه ها قادر به اندازه کافی فیلتر مواد زائد را از خون به طوری که بیماران به احتمال زیاد از نشانه ها و عوارض مختلف رنج می برند . خب، چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی شکم متورم دارند؟

علل شکم متورم در نارسایی کلیوی است.

در واقع، شکم پف کرده است عنوان مشترک به عنوان بسیاری از علائم دیگر، مانند فشار خون بالا، پروتئینوری، خستگی است. در اکثر موارد، بیماران مبتلا به احتباس تجربه نارسایی کلیه مایع و یا تورم یا ادم در خود پلکها، صورت، دست ها، پاها و پاها. تورم، آنها را به محدود کردن مصرف مایعات و مصرف نمک به عنوان هر دو غذا خوردن بیش از حد نمک و نوشیدن آب بیش از حد می تواند این علائم را تشدید و شرایط بیماری را بدتر کند.

اگر چه در برخی موارد، نفخ معده و یا همچنین می توانید در نارسایی کلیوی رخ می دهد. برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، آنها ممکن است شکم متورم ناشی از احتباس مایعات شدید در شکم رنج می برند. در واقع، جدا از شکم، تجمع آب گسترش به ارگانهای دیگر مانند ریه ها، کبد، بیماری های قلبی و یا اگر این شرایط می تواند به طور موثر و به موقع درمان شود.

علاوه بر این، یکی از علل اصلی تورم شکم برای نارسایی کلیه بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) است. بیشتر بیماران PKD در نهایت به نارسایی کلیوی، رشد کیست کلیوی دارند. علاوه بر این، گسترش است شکم همراه است.

درمان شکم متورم در نارسایی کلیه

همانطور که برای درمان است که می تواند آسیب کلیه کمک و بهبود عملکرد کلیه. به غیر از رژیم غذایی درمان، برای اولین بار، شما باید درمان پزشکی دریافت کنید. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy قابل توجه است. این یک نوآوری از طب سنتی چینی است و ترکیب دستگاه پیشرفته پزشکی است. مواد موثر در گیاهان نشان می دهد اثر آشکار در بهبود عملکرد کلیه. در حالی که عملکرد کلیوی بهبود یافته است و مایع اضافی هستند شکم بیش از حد متورم حذف به طور طبیعی یاد می شود. چه چیزی بیشتر، برای بیماران مبتلا به PKD، کیست ها می تواند به طور طبیعی کاهش می یابد!

زمانی که شرایط پایدار تبدیل، دکتر ما یک برنامه رژیم غذایی محیط زیست فردی کلیوی طراحی، بنابراین شما می توانید به مراقبت از خود در خانه بیش از حد. برای اطلاعات بیشتر، لطفا احساس رایگان برای تماس با دکتر آنلاین و یا ایمیل ما را به enfermedad-renal@hotmail.com، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: